اخبار روزاقتصاد

مگا پمپ XRP در افق؟ تحلیلگر شکست تاریخی را از پرچم هفت ساله گاو نر پیش بینی می کند

مگا پمپ XRP در افق؟ تحلیلگر شکست تاریخی را از پرچم هفت ساله گاو نر پیش بینی می کند

  • تحلیلگران کریپتو با استناد به تشکیل پرچم گاوی هفت ساله، یک شکست تاریخی قیمت برای XRP را پیش بینی کرده اند.
  • XRP در حال تعویض دست با 0.5897 دلار است که به ترتیب در 24 ساعت گذشته و هفته گذشته 1.09% و 3.26% کاهش داشته است.

XRP سر و صدای زیادی در بین تحلیلگران و سرمایه گذاران رمزارز ایجاد کرده است. مهم‌تر از همه، کارشناسان Crypto مانند MichaelXBT و Julius Rose روی پتانسیل آن اهمیت می‌دهند. MichaelXBT، یک OG باتجربه در حوزه کریپتو، نسبت به پتانسیل سکه صعودی است. MichaelXBT با اشتراک‌گذاری توئیت ش برای 46.7 هزار دنبال‌کننده‌اش، تأکید کرد که یکپارچه‌سازی گسترده XRP زمینه را برای یکی از قابل توجه ترین عکس های ماه تاریخ ارزهای دیجیتال فراهم می کند. همانطور که او بیان کرد، “مگا پمپ مقدس XRP قریب الوقوع است” 

با اعتماد به نفس در پیش بینی خود، تحلیلگر ارزهای دیجیتال ادعا کرد که تجزیه و تحلیل نمودار او از XRP شکست احتمالی می تواند شاهکاری از تحلیل تکنیکال باشد که ارزش نمایش در موزه لوور را دارد. موزه.

این توییت بعدی بود که در آن او یک کشف بمب را برجسته کرد. MichaelXBT یک پرچم 7 ساله گاو نر کشف کرد که هر کسی را که دیده باشد کوتوله می کند. این شاخص فنی از نظر فعلی او در مورد افزایش قابل توجه قیمت پشتیبانی می کند. 

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا